Hmm...

Undrar om jag tänker gå och bli förskyld?! Är lite snorig och det känns lite i halsen... Men men, den som lever får se :).

Idag är det läkaren med Felicia som gäller. Jag hoppas verkligen inte att det är mjölkprotein hon är allergisk mot. Det blir ju en himla procedur för Denise. Men som hon säger, är det det så är det bara att sluta med det, bara Felicia mår bra. Och det är ju sant, men vi kan ju hoppas på att det inte är det...

Sen är det jobbet som gäller. Börjar 13.45. Vet inte riktigt när jag slutar, det är väll när Dream Theather går på scen, med andra ord runt 21.30 tror jag. Men vi får se...

Ska åka upp till Denise nu!

Ha en underbar helg mina kära...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: emma

det går bra med skålandet ; ) pusss

2009-09-25 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0