Kafferep =)

Sitter hos Emma. Har druckit kaffe och nu håller hon på med lunch... Hon är bra snäll hon =). Novalie har bjudit in mig till sitt 1- års kalas =). Roligt!

Gick in på fotbollen igår efter jobbet. Mormor kom upp och gick med mig =). Har aldrig varit så arg på och efter en fotbollsmatch... Martin Hansson ska ju för f-n inte få dömma Bajen. Han är ju anti- Bajen... Han dömde ingen straff till Bajen, men 3 minuter senare dömmer han en straff till Gais för exakt samma sak. Folk i klacken blev hysteriska och röck och slet i reklamskyltarna vid planen. Det slutade iallafall med att dom blåste av matchen, men den startades efter ett tag igen... Massa bråk lite här och var efter matchen oxå. Massa poliser överallt! En stackars liten tjej på 10 år fick en sten i pannan under matchen. Blödde rätt bra...

Nu ska jag vara lite trevlig här med Emma och hennes barn. Ja, hon har ju fått ett nytt barn nu... En skit läskig docka som ser ut som chucky *läskigt*. Typiskt en sån där docka som kan vakna till liv på nätterna och ställa till rackartyg. Men jag hoppas att du sover gott Emma ;).

Ska jobba ett par timmar i eftermiddag. sen ska Fredrik ha middagen klar när jag kommer hem, tacos =).

Puss och kram

Bild på Chucky:


Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Som sagt, jag hoppas jag glömmer vårat samtalsämne om denna läskiga docka innan jag somnar ikväll haha....



Du kan få vara barnvakt om du vill ; )

2009-09-24 @ 12:36:32
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0