Kallt...

Ja, nu är det f-n kallt ute, brr...Termometern visar på 8 grader... Men men, så länge det är sol på dagarna ska man väll inte klaga.

Hann aldrig med att blogga igår. Jag började dagen på MVC med Veronika. Allt såg bra ut sa barnmorskan, att det trogligen är ett stort barn =). Så du vet vad du har att vänta dig gumman ;). Sen åkte vi hit och åt frukost och låg på soffan. 12.45 var det prästen som gällde. Vi gick igenom dopet och så. Sen åkte jag upp till jobbet. Det flöt på bra där och vi kunde stänga 19, med andra ord inga långa köer... Efter jobbet hämtade jag Fredrik och så åkte vi upp till Denise och drack kaffe till IDOL. Sen hem och stupa i sängen...

Idag ska jag och Denise på massage. Ska bli hur underbart som helst... Sen vet jag inte vad dagen erbjuder... Ikväll blir det väll säkert att vara hos Denise. Fredrik och Patrik ska hämta bord och stolar till dopet.

Ja, jag ska väll börja göra mig iordning nu.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Hello!

Har en frågestund i min blogg nu.

Skulle vara kul om du slängde in en fråga som jag sedan kommer att svara på =D



Jag svarar på ALLT!



Kram

2009-09-17 @ 11:47:13
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0