"Lill- Lördag"

Ja, tänk att det redan är Onsdag... Snart helg igen med andra ord =).

Idag ska jag träffa Veronika. Får se när hon behagar att gå upp bara ;). Jag fattar inte varför jag vaknar så tidigt på mornarna nu för tiden, sov människa!

Jag skulle behöva åka förbi forum och lämna tillbaka min jacka som jag fick av Fredrik. Jag fick nämligen en jacka av Denise. Och sen när jag kollade mina vinterkläder hade jag tre jackor där oxå... Ooops! Men ena behåller jag och dom andra två har jag redan lyckats sälja =). Sen vill jag ha nya vinterskor och ett par schyssta stövlar till Felicias dop. Har funderingar på att ha kjol. kavaj och stövlar. Vad tror ni om det? Fast det får inte vara för hög klack, jag ska ju ändå stå upp ett bra tag... Aja, jag får se hur jag gör.

Skickade ett sms till Emma nyss och frågade om hon vill bjuda på morgonkaffe. Får väll se om jag får nåt svar, dom kanske sover...

Imorgon ska vi träffa prästen kl 10.15. Sen har vi bjudit in oss till Veronika på kaffe. Får se om hon får bjuda på lunch oxå ;).

Nä, nu ska jag gå ut och röka och sen klä på mig tänkte jag.

Ha en underbar dag, solen skiner!

Tusen pussar och kramar från mig till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0