Lördag =)

Sitter på jobbet. Det är DIF- Modo. Helt slutsålt, så vi har typ ingenting att göra. Tråkigt!

Känner mig jätte seg i huvudet idag... Känns som jag bara skulle vilja ligga hemma i sängen hela dan. Men, men, nån måste ju försörja familjen ;).

Ikväll ska jag, Denise, Jenny och Jessica på Ladies Night. Ska bli riktigt kul, hoppas bara att jag känner mig piggare tills dess.

Igår när jag kom hem satt Fredrik, Peter och Stefan och drack whiskey. Sen åkte jägern fram... Dom kom på att dom skulle basta. Jag gick och la mig och somna typ direkt. Vid typ kvart över ett kom dom upp igen. Jag ville strypa dom när dom tjoade och tjimade, men istället bad jag Fredrik att stänga sovrumsdörren och somnade om.

Vaknade vid 9 imorse, gick upp och rökte, men kände att jag ville sova ett tag till. Så jag somnade om och vaknade igen kl 11. Hur skönt som helst! Åkte upp till mamma och åt frukost...

Nu måste jag hitta på nåt att göra innan jag somnar här...

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

åh va roligt...

Hoppas ni får det trevligt ikväll =)=)=)



Pusss

2009-09-26 @ 20:54:33
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0