Oj oj oj då...

Ha ha ha! Ska försöka börja blogga igen tänkte jag. Får väll se hur det går?!

Nu sitter jag, Andreas (Fredriks systerson) och min kusin Robin och väntar på att Fredrik ska grilla färdigt. Idag blir det potatisklyftor/grönsaker i ugnen, grillad oxfilé och en jätte god sallad som Semlis brukar göra. Fast den är ju inte alls lika god nu när jag har gjort den som när Semlis gör den. Varför blir det alltid så?!

Vill ha mer sommar... Känns som den knappt hann komma innan den försvann. Kan inte vintern bara susa förbi och sommaren få vara lika lång som vintern brukar va?

Dagen började hos Veronika. Vi gjorde scones som vi åt till frukost *smaskens*. Sen en sväng till forum. Jag hängde undan en vinterjacka och en väst, så nu gäller det bara att smöra lite för Fredrik ;). Han ska ta min jacka från förra året, för den är alldeles för stor för mig, så en liten slant kan han ju bidra med tycker jag. Eller har jag fel? Sen hämtade vi Andreas i skolan och på vägen hem plockade vi upp Andreas nr 2 (kusinen). Andreasorna spelade tv- spel, golf. Jag och Veronika gottade oss med lite kaffe :). Robin kom hit efter ett tag och nu har vi kört hem alla.

Oj, kom på att jag måste kolla potatisen i ugnen. Hoppas den inte är alltför bränd :S.

Puss

Kommentarer
Postat av: veronika

bra där gumman! äntligen ett inlägg =P ses snart puss

2009-09-04 @ 18:42:37
Postat av: Novalies mamma

åhhhh vrsta uppdaten ju hahah : )

2009-09-05 @ 13:06:09
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0