Söndag...

Jag sitter framför datorn, har precis ätit frukost. Iblnad är jag duktig jag. Jag vte att jag måste börja äta frukost varje dag, men jag tycker ju att det är jobbigt att äta så tidigt. Ja ja, vi får se hur det blir med det. Fredrik och Andreas sover fortfarande... Sömntutor!

Jag har röjt i köket nu på morgonen. Det såg fördjävligt ut rent ut sagt. Så mycket disk, men diskmaskinen är igång och resten har jag diskat förhand =).

Vi 10.30 ska jag plocka upp Veronika. Vi ska åka till Kungens Kurva. Får väll se om man hittar nåt kul. Ska iallafall lämna tillbaka gåvagnen som mamma har köpt till Felicia i doppresent. Hon hade fått en av Jessica igår, Wilmas gamla. Får väll se vad man kan hitta istället?! Måste köpa ett dopkort oxå. Jag hade köpt ett där det står Felicia och litegrann om hennes namn. Men när jag skrev i dikten som jag ska läsa i kyrkan så bytte jag plats på två ord tyvärr... Så ett nytt kort måste jag ha.

Ja, just det. Jag ska ju bli gudmor till min lilla prinsessa =). Herregud vad glad jag blev när Denise frågade mig om jag ville det. Det är klart jag vill! Det värsta är väll att jag ska läsa dikt i kyrkan, men det går nog bra ska ni se.

Ska gå ut och röka nu.

Ha en underbar dag!

Puss


Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Det kommer att gå jätte bra att läsa dikten ; )

2009-09-06 @ 15:49:13
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0