back in buisness...

Ja, iallafall med ett inlägg tänkte jag :).

Här rullar allt på. Magen växer :). Vi fick höra hjärtljudet i Måndags, vilket var helt obeskrivligt. Faan vad häftigt. Tror att jag verkligen insåg att det bor nån i min kropp. Fast helt 100 har jag nog inte fattat det...

Vilket j-vla skitväder. Jag är trött på den förbannade vintern nu. Det räcker! Ge mig sol och värme...

Jag insåg nu att jag kanske inte hade så mycket att skriva. Eller det är klart, jag skulle ju kunna mala på om krabaten i magen och hur mycket mage ch tuttar har växt. Förresten, min mage kurrar mycket mer än förut... Är det bebisen???

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tror att det är gaser S

2010-02-04 @ 14:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0