Go´morron

När ska man få vakna till sol och lite värme? Jag vill! Är det för mycket begärt?? Var precis nere och startade bilen så den är varm när jag ska åka om typ 45 min. Näsan frös ju till is... Ni vet vad jag menar va? När man andas in och det känns som näsborrarna fryser ihop med varandra.

Sitter och glor på hockeyn nu. Finnarna är ju verkligen värdelösa idag :)... Ska åka på fotvård och sen handla mat. Efter det ska jag åka förbi Emma och dricka lite kaffe är det tänkt. Man kan ju inte stänga in sig pga kylan, även om jag skulle vilja det ibland...

Magen växer och växer. Helt sjukt. Sen det började synas så blir den typ större för varje dag som går... Fredrik fick köpa mamma jeans till mig i Lördags. Jag har lånat jeans av Emma och Veronika, men höfterna har blivit så breda så dom sitter åt just över höfterna... Ska väll fota magen nån dag och lägga ut här på bloggen så ni får se vad jag menar...

Jag är hungrig, men har ingen frukost hemma :(. Får väll stanna och köpa nåt på vägen till forum.

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar och kolla face-book. men ett litet inlägg fick ni iallafall.

Ha det bra sötnosar.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Novalies mamma

Yaaaiii en uppdatering... GRATTIS!



Hoppas vi ses sen =)=)=)

Pusssssssssss

2010-02-22 @ 10:55:35
URL: http://emmamadelenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0